Başkan Emiroğlu, Hasankadı Gerişli Mahallesi Muhtarı Fazlı İğneci’yle birlikte belde sakinlerinden Dereköy Mahallesinde yaşayan Coşkun Ulu ile Gerişli Mahallesinde yaşan Kamil Açıkgöz’ü hastanede ziyaret etti. Tedavi sürecinde her iki belde sakinini de yalnız bırakmayan Emiroğlu, “Rabbim ziyaret ettiğimiz ve hastalığından haberdar olmayıp ziyaret edemediğimiz tüm hastalarımıza şu mübarek Ramazan-ı Şerif hürmetine acil şifalar versin inşallah.” diyerek geçmiş olsun diledi.

GENEL
4 gün önceGENEL
11 gün önceGENEL
15 gün önceGENEL
17 gün önceGÜNDEM
17 gün önceGENEL
27 gün önceGENEL
27 gün önce