Bartın Gençlerbirliği Spor Kulübü başkanı Oktay Özçelik, U-16 Sporcuları Bahadır, Ahmet Selim, Toprak, Çınar ve Onur Yiğit ile birlikte Bartın Milli Eğitim Müdürü Ramazan Aşcı’yı makamında ziyaret etti.
Kulüp Başkanı Oktay Özçelik, Milli Eğitim Müdürü Ramazan Aşcı’ya Bartın’a spor lisesi kazandırması ve spora olan emekleri için teşekkür ederken, Bartın Gençlerbirliği’nin de birçok sporcusunun bu okulda öğrenim gördüğünü vurguladı.

Gelişim Ligi statüsü ve süreci hakkında Müdür Aşçı’ya bilgi veren Özçelik, ilgileri ve yardımları için Ramazan Aşcı’ya teşekkür etti.

GENEL
22 saat önceGÜNDEM
2 gün önceGENEL
11 gün önceGENEL
11 gün önceGÜNDEM
16 gün önceEKONOMİ
17 gün önceGENEL
18 gün önceVeri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.